Rabia04_09 4. Ayımız daha yeni bitti ve bitene kadar progestan kullandık + bir kezde düşüğü engelleyici için iğne oldum çok şükür artık bir riskimiz kalmadı Allahın izniyle.. Ama ben inanılmaz dikkatli davrandım 4. Aya kadar hic bir iş yapmadım kendim yıkanmadım bile oturdum eşim yıkadı ,sürekli sol tarafıma yatıp dinlendim bişey olma düşüncesiyle sakın riskliysen yok yemek yapayım yok onu bunu yapayim bisey olmaz diye heraket etme son pismanlik fayda etmez 16 haftalik hamile arkadasim bu sebeple kaybetti bebeğini. Eger bu sekilde dikkat edersen inşallah bişey olmayacaktır , Doktor seçimi de çok önemli tabi