Arkadaşlar biz 13 haftayız ve 2 gündür alt karın bölgemde kesintisiz bir ağrım ve ara ara sol kasık da kramplar ağrılar ve ara ara da bulantım oluyor böyle bir durum yaşayan var mı daha önce bir kaç araştırmama göre bebeğin büyümesine bağlı olduğu yazıyor normal karşılıyorum ama istemsizce korkularım da oluyor henüz doktoruma sormadım eğer devam ederse doktoruma da danışacağım