adennlilith1 bencede güzel isim ama aldırış etmiyorum diyip yinede kafama takıldı diyip burada post açmışsınız. Burada da densizler çıkabilir güzel değil diyende olabilir o yüzden kafanız daha cok karışacak. Bence ne burada ne başka yerde kimseye danışmayın ve gönlünüzden geçen ismi koyun. Çocuk sizin çocuğunuz sonuçta ☺️