Merhaba, 17. Haftalık hamileyim. Uzun bir aradan sonra bugün durup dururken yine fenalaştım markette. Eşim de vardı Allahtan. Demir ve decavit de kullanıyorum. Önce göz kararması sonra soğuk terleme en son istifra ettim rahatladım. (Bulantılarım yok çünkü prilama devam). Neden olmuş olabilir hazır vişne suyu içtim acaba gebelik şekeri falan mı var? Daha önce gizli şekerim olduğunu biliyorum. İnsan korkuyor olur olmadık yerde olunca 🥹