berna_24 Doğuma son 71 gün.. Aralıkta doğum yapacak anneler hazırlıklar nasıl gidiyor, neler hissediyorsunuz, ağrılarınız ve sayre var mı ? 😊😇❤️
nilsmomy berna_24 29+0 olduk, hareketleri bazen öyle şiddetli oluyor ki canım yanıyor 😂 birde ilk zamanlarda ki halsizliğim geri geldi sanki kolumu kaldiracak halim yok ama çok şükür güzel gidiyor ❣️
genccanne berna_24 26 aralık göxüküyor nasipse iyiyiz bakalım sırt ağrılarımız var hazırlıklara yavaş yavaş başldık bizde
Mlssaseker Bizim de son 73 gün ama erken doğum riskim var. Biraz stresli geçiriyoruz. Bütün alışverişlerini bitirmeye çalışıyoruz.
berna_24 nilsmomy aynen.. Bazen şiddetli olmasına rağmen bir yandan da çok hoş bir duydu kıpırdadıkca içim rahat ediyor 😁❤️
NurrrH berna_24 son 68. Aralık 8di son günümüz ama doktor aralık 5e çekti. Böyle giderse aralık ayını bile görmicez gibi. İkinci doğumum olacak. 38-39larda bekliyorum 🥲🫠
Ays8 Son 79, bu haftaya kadar hiç şikâyeti olmayan biriydim ama bu hafta acayip ağrı var sırtımda, dayanamıyorum. Var mı benim gibi olan ?
girl_boy_annesi berna_24 ya benim de 86 gün kaldı ama Aralık’ta mı doğar bilmiyorum ocağın başıda olabilir 🥰
S1907 5 aralık görünüyor benmde ama sezeryn olursa kasım sonunu bulur diye düşünüyorum kısmet bakalım bekliyoruz🙏🏻
berna_24 Dkblz sizde de ağrı oluyor demek ki normal bu haftalarda ağrı olması çünkü bende de oluyor bazen endişeleniyorum
Kayralianne berna_24 uygulamaya göre son 80 sezeryan olacak bakalım aralığın kaçında gelecek prensesim 🥰