Kızlar bugün biizm burda eğlence vardı sadce çarpışan araba vardı 5+ 4 haftalık hamileyim kızım çok ağladı eşim de yoktu yanımda gurbeteyim kızımla berber çarpışan araba bindim bişey olurmu sizce başından böyle birşey geçen varmı bundan önce bir düşüğüm oldu 5 haftalıkken çok korkuyorum doktor randavuma daha bir hafta var😓