Kızlar 3 gündür diş etlerim şişmişti kaşıntı ve acıdan duramıyordum dün acile gittim Rovamycine antibiyotik hap verdi, bu tarz iltihaplar başka türlü gitmez sanırım. Gebelerin kullanabilceği bir ilaç ama birde benim vajinal enfeksiyonum vardı onun için dün son fitili kullandm travozol krem kullanıyorum, hemde kan ve demir ilaçlarım var gynoferon decavit. Hepsi üst üste geldi. Bu antibiyotiği kullanan varmı bişey olur mu