İyi günler arkadaşlar. Çarşamba günü doğum yaptım. Bugün bebeğimde burnunda hırıltı farkettim. Gerçi bu hastanede de vardı, arada gelip geciyo bı de sesi kısıldı sabahtan bu yana çok endişelendim. Yarın kontrol var hastaneye gidicez ama ondan önce size sormak istedim. Bilgisi olan varmı ya da bu durumu yasayan