Bellks Kızlar bugün karantinamın son günü bitince tekrar test vermek gerekiyor mu bide evi temizledim dezenfekte ettim falan yarına kadar pislenirmi yine
iremyigit Bellks bende gebeyken covit oldum sağlık bakanlığından aradıklarında sormuştum karantina bitince tekrar teste gerek yok demişlerdi
mavipapatyaa Bellks dönüyor. Ege ki işe basliycaksan icinin rahat etmesi icin yap ama ewde olucaksan bir iki gün daha bekliyebilirsin. Ben ikincide test vermedim esim verdi negatif çıktı
Bellks mavipapatyaa işe falan baslamicam da canım hamileyim diye endişe ediyorum inşallah geçmiştir 🌼
Bellks iremyigit sağol canım geçmiş olsun sanada aradıklarında bebeğe zarar oluyomu dedim bunun için cevap veremeyiz dediler senin bilgin varmı içim rahat değil
iremyigit Bellks bende doktoruma sordum canım bebeğe zararı olmuyormuş burdada konu açmıştım olmuyor dediler Rabbim şifa versin 🥰