Arkadaşlar kusma sonrası ilk aylardada olmuştu tahlillerim iyi çıkmıştı dahiliyede tekrar randevu aldım şu an pazartesi gidicem 32 haftalık oldum gece istifar edip uyumuştum birden titreme ve üşüme geldi burun ve el ayak üşümesi ama yorgan altında ısınamadım sabahada geçti 😔 neden oluyor başına gelen varmı