Kızlar çok güzel ilerledi hersey doğum çok kısa sürdü sonrasında ağrım olmadı dikişlerimin üzerine oturdum gezdim dolandım ama bugün tam taburcu olacakken dediler bebeğin kanında enfeksiyon var kakasını yemiş olabilir yoğun bakıma almamız lazım belki 10 gün belki fazla belkide daha az bilmiyorum😥 Allah rızası için bebeğime şifa niyetine bir ayetel kürsi okur musunuz. Okuyanlardan şimdiden Allah bin kez razı olsun. Kızımın adı Aybüke ada