Yeso59 Allah korusun. Ne yaşadığını bilmesem de, seni hissettiğine eminim ama kötü bir şey olacağını sanmıyorum. Sen içini ferah tut. Stres yapmana neden olan ne ise uzaklaşmaya sakin olmaya, mümkün olduğunca dinlenmeye çalış kuzum.
Benimde ağladığım, stres yaşadığım dönemler çok oluyor. Herkesin oluyordur. Bebeğin için sakin kal olur mu?