Bende aynı şekilde yaşadım şuan 6+4 üm ultrasonla baktı doktorum.Kese de bozulma ya da yakınında bir kanama alanı yok önceden kalan kan atılabilir dedi bizde kan uyuşmazlığı var o nedenle uyuşmazlık iğnesi oldum ve progestan kullanıyorum .Allah’a şükür geçti hatta dün kalp atışını da duyduk bebeğimizin .İçini ferah tut doktorun zaten bakınca söyler