Kızlar adetime bugünle beraber 4 gün var dün akşam test yaptım biseyler cıktı ama kesin değil biraz önce yine yaptım yine aynı çıktı hayalet çizgi gibi sanki kendimi yiyip bitiriyorum acaba hamile miyim diye kan versem gebelik varsa çıkar herhalde dimi kızlar