Adetime 1 gun kala 2 damla pembe akıntıyla beraber kan geldi adetimin 2 ci gunu yanı kanamanın ustunden 3 üncu gun test yaptım negatıf bugun 7 .ci gunm hala olmadım adet gobegim yanıyo idrarım kopuklu oluyo bazen ve belim agrıyor sizce ? Varmıdır ki ve o kan acaba yerlesme miydi basına gelen varmı testte ne zaman ckar