Kızlar oğlum 28+2 günlük ve hiç hıçkırık hissetme gibi bi durum fark etmedim yada anlamadım bilmiyorum ama dün karnım saniye saniye tık tık diye attı bebek hareketi gibi değildi hıçkırıyor herhalde dedim sizce bu haftalarda hıçkırır mı bebiş yada hissedilir mi