eedaozcan74 2626mm kişiden kişiye değişir canım benimde adetim geçince hiç gelmedi hatta şuanda daha artışa geçti5+1
[silindi] 2626mm Aynı durum bende de var hatta böyle bir post açmıştım 😂Normal olduğunu söylediler 🤷🏼♀️Bende 4+3 üm🌸
eedaozcan74 2626mm Evet yakınız adete göre 5+1 bakalım😍 akıntı gelmesi zaten iyi bişey doktorum demişti bazen benim çok yoğun oluyo 1haftqdır özellikle normalmiş ama bazende 2-3 gün hiç gelmiyo
2626mm [silindi] sizinle de cok yakınız 🤗 normal olması iyi bir şey demek ki 🥰 ister istemez tedirgin oluyorum
berceste5155 2626mm kanama falan olmadığı sürece akıntılardan korkmayın hormonlardan kaynaklı zamanla artış bile gösterecektir