Women_nur_ Hanimlar bugün ablam test verdi beta 0.100 çıktı sizce ne demek ? Doktor negatif dedi siz de yorum yapar misiniz?
MadameHappy34 Women_nur_ Neden négatif dedi acaba ben ilk kan verdigim de 40 cikmisti.. önünde 0 olması ne anlama geliyor bilmiyorum ama.
Women_nur_ _Ayten1_ yarın adet günü yani adete 1 gun kala vermiş oldu bugün sabah kam testi verdi 0.100 çıktı ve birde eczaneden erken gebelik testi aldı yaptı oda tertemiz negatif çıktı
Eldgrn Women_nur_ normal canım 0.100 yada 1.20 çıkıyor genelde baktın adet olmadı 1 hafta geçti yine kan versin gebelik bekliyorsa onun dışında maglesef gebelik olmadığında çıkan normal değer
_Ayten1_ Women_nur_ O zaman negatiftir canım benim. 1 hafta beklesin olmazsa yine eczaneden test alıb yapar
Eldgrn MadameHappy34 0 değer demek sizin normal 40 çıkmis zaten 5 değer ve üstü gebelik sayılıyor arkadaşın ablasının 0 değerinde çıkmış