leylaakyol05 Durumlar nasıl gidiyor, nasıl beslenmeniz, sancılar nasıl ? Normal mi sezeryan mı? Karnınız aşağda mı
AslanBebeginAnnesi leylaakyol05 34+5′im canım. Karnım aşağıda gibi gelmişti geçenlerde , ama şimdi normal gibi hissediyorum. Ne sancım var ne de kasılmam 🤷🏻♀️ Hiçbir şey yok gayet normal gidiyor her şey. İştahım çok açık deli gibi yiyorum 🙊😂 Normal mi sezeryan mı olacağına henüz karar vermedim hiç düşünmüyorum akışına bıraktım son haftalarda karar vereceğiz doktorumla birlikte 💜 Sende durumlar nasıl
Nnuruss leylaakyol05 ben de 34+5 arada sancılarım oluyor geceleri gram uyuyamıyorum nefessiz kalıyorum kalkıp otueuyoeum sezeryan olacak muhtemelen 22 ekimde🧡
tombul0bebek leylaakyol05 34+0 bende çok ağrılarım oluyor bacak sırt zaman da geçmiyor kaç kilo bebekleriniz?
gkbyza leylaakyol05 ben de 34+5 hiç dikkat etmiyorum desem yeridir yani özellikle akşamlar dikkat etmiyorum sabah güzel kahvaltı yapıyorum süt meyve falan ama akşam olunca bi şımarmalar geliyo bana 😂
leylaakyol05 AslanBebeginAnnesi bende de çatı kemiğim ağırıyor bebek baskı yaptığı için baş aşağı pozisyonda, ama normal doğum istiyorum nasipse. Sana da tavsiye ederim sancıdan korkuyorsan epidurallı normal doğum yaptır. Yani belden uyuşturuyorlar sancı hissetmiyorsun hiç. Normal doğuruyorsun
Sinemkaan leylaakyol05 34 hafta itibariyle baş ağrısı başladı tansiyon yüksekliği Sürekli uyku isteği geliyor
eylulicten leylaakyol05 karnim normal ama kafasi asagida. Yalanci sancilar basladi bi sanci giriyor 1 dk boyunca sonra geciyor nadir ama sancilar her gun degil
leylaakyol05 eylulicten benim de baş aşağıda o zaman normal doğuma uygunsunuz, çünkü doktorumuz bizede doğum pozisyonunda olduğunu normale elverişli olduğunu gösterir dedi
Eminebayrambey Benimde 34+2 oldu geceleri benimde çok zor geçiyor asla uyuyamıyorum ağrım oluyor gün içinde birazcık yoruldum hemen belime bacaklarıma vuruyor biran önce doğsun istiyorum ikinci hamileliğim sezeryan dikişlerim agriyo
eylulicten leylaakyol05 daha dogumu konusmadik. Bas asagida dediginde yasasin normal dogum dedim, o belli olmaz heveslenme dedi. Ki doktorum normal dogumdan yana. Bakalim bebis saglikli gittigi surece normale yaklasiyoruz demektir 🙂 erken gelmezse
yamacalimoms leylaakyol05 34+1 deyim ilk oğlumda çok catladim o yüzden pek çatlağım olmadı bunda😂 yalancı sancılar arttı ve geceleri uyuyamaz oldum ben
minigimherseyim leylaakyol05 bugün tam 34 haftalık olduk karnım asagıda degil top gibi 😂 7 kilo almısım 🙈bebek 2 kiloyu geçmiştir diye düşünüyorum iki hafta önce 1900 dü cok iri bebiş degil anası gibi cıtı pıtı olcak heralde😂 iştahım normal hiç artmadı zaten normal dogum düşünüyorum bebek bas asagıda ama son dk ne olur bilmiyorum gece mide yanmalarım basladı cok kötü iki üç gündür uykum yok mideniz yanıyo mu sizinde. Bide büyün gün ayakta kalınca ayaklarım bacaklarım şişiyor.
leylaakyol05 minigimherseyim mideye baskı yapıyordur bebek son aylarda mide yanması normal, ılık süt içmeni tavsiye ederim
minigimherseyim leylaakyol05 soda denedim geçmedi sütü sabah içiyorum aksamda içeyim en iyisi. İnş iyi gelir cok kötü cayır cayır yanıyo
leylaakyol05 eylulicten evet o doğru ama şuan öyle gösteriyor inşallahta sağ salim normal doğum yaparsın