Busbusu doktorunuza mesaj atsanız direk yazıp size reçete noyu atsa eğer gtimişken bebişi göreyim derseniz o ayrı ama ben muayene hakkım olmadığı zamanda olduğu zamanda ilacım bittiğinde mesaj atıyorum reçete noyu atıyor doktprum özele gitmenin en iyi faydalarından birinin bu olduğunu düşünüyorum siz bugün yazdırırsanız gece 12 den sonra alabilirsiniz 3 ünü beklemenize gerek yok