Sevl Kızlar 15 saatlik otobüs yokculuğu yapıcam 15 haftalığım ağrım sızım bulantım yok sizce bi sorun olurmu kararsız kaldım
hzl040823 Sevl doktoruna danış canım, düşük riskin yoksa ara ara mola verip bol su içerek gitmen de sorun olmaz. Ben 7 haftalıkken 8 saat yolculuk yaptım şükür bir sıkıntı olmadı
Kubrabsyg45 Sevl ben 5 6 haftalıkken 22 saat gittim bide 15 gün kaldım geri döndüm 😏 12 haftalıkken 8 saatlik yola gittim geri döndüm şükür birşey olmadı ama bı iki gün hareket çok etmediğin için bel kasık ağrısı çok oldu. Genede doktoruna danış
zuleyhasamet-11 Sevl Ben 35+6. Haftamda yolculuk yaptım. Özel araçla gideceksen 2 saatte bir yürümeyi öneriyorlar eğer hamileliğinde bir sıkıntı yoksa
annebebek7 hzl040823 bende 7 haftalığım 4 saatlik yolculuk yaptım psikolojikmen acaba bebeğe bisey mı oldu hissetmiyorum diyorum kendi kendime
Fadimegll321 zuleyhasamet-11 ilerlemiş gebeliklerde öneriliyor yürüyüş ☺️ Bende kendi aracımızla yaptım 7 hastalıkken 17 saat 2 düşüğüm olmuştu önceden şükür bir sorun olmadı şimdi 13 haftalığız 🌸
Seydalii Aynı benim de 15 _18 saatlik bı yolculuk yapmam gerekiyor şuan 18 haftaligim. Acaba uçak ile mi riskli araç ile mi ?