Selam minnoş anneler
Son günlerde bu insta momlarda görüyorum hep. 4. Ayda 5. Ayda ek gıdaya başlıyolar.
Tadım yapıyoruz diyolar.
Geçen gün gördüm mustafa sarıgülün gelini omlet yapmış veriyodu yoğurt veriyodu bebeği 5 aylık.
Başka bi tanesi fileye meyve koymuş veriyodu diş kaşınmasınada iyi geliyo diyo onunda bebeği 4 aylık hem dişi çıkıyo hemde ek gıdaya başlıyo walla kafam karıştı. Hemen başlicaz mı bu işlere ya 4-5 aylar çok erken değil mi ek gıda için ve diş çıkarma için??