Merhaba hamis anneler özellikle 2. Gebeliği olanlar karnınız hafiften kabarmaya ne zaman başladı? 2. Gebeliklerde daha çabuk çıkıyormuş diye duymuştum sanırım doğru.. 9. Haftadaym ve karnım hafif kabardı. Şimdiden böyleyse ilerde naparim bilmiyorum. Bu arada ilk gebeligim de karnım felaket büyümüştü ama bu zamanlarda hiç bisey yoktu. Sanırım iç karnım çok küçük 😔