Eldgrn poncikmom 19+3 olduk kizcemle 12+6 da cinsiyeti öğrendik 🥰🥰 18+2 ilk haraketini yani net olanı hissettim ilk tekme yedim sonra net haraketini hissettim hatta daha demin koltuğa oturdum kaydirdim kendimi aşağı tekmelemeye başladı minik kız 🤣🤣 şükür herşey yolunda hatta şuanda haraket ediyor kizzzzzzz 🤣🤣 neyse tabi sürekli değil haraketleri arada geliyor akşamları haraket ederdi bu 2 kez oldu gündüz haraket ediyor ilki çok kısaydı gündüz olan bu sefer bayağı hissettiriyor kendini cimcime
Bademli poncikmom 18+2 haftalığım çok şükür 🙏 bulantılarım bayağı hafifledi daha rahatım cinsiyeti daha öğrenemedim bu sefer ki kontrolde kısmetse 😊 ama çok minik hareketler dışında daha güçlü hissedemedim diğer haftalarda belki hissetmeye başlarım 😊
ayse-nur94 poncikmom ilçedeyim doktor göremiyorum makinem kötü dedi. Hareketleri 17. Haftada hissetmeye başladım arada çok nadir hissediyorum ama her gün ve sürekli değil 18+6 yım
Kubrabsyg45 poncikmom 16.6 yarın artık 17 😊 16+3 beri hissediyorum 🌸 bebişimiz erkek biraz fazla akıntım ve idrara çıkma var yordu beni artık.
Seydo54 Ikili taramada erkege benzio dedi, 17 haftamda erkek dedi, ve 16+5 gibi karnimda bi his oldu gazi ayirt edebiliyorum cunku tecrubeliyim ikinci gebeligim👩👦👦 iki erkek anasiyim gaynana adayi olarak hazirlaniorum😅🤣
sunmomy haftada kız olduğunu öğrendim o zamandan beri bulantılarım kesildi şükürler olsun. suan hamileliğimin en güzel zamanlarını geçiriyorum cok rahatım enerjiğim. tek problemim hazımsızlık cok yiyorum ve aksamları nefes alamıycak kadar siskin oluyorum bide zatenn 48 kilo ile hamile kaldım suan 56 kiloyum🫶🏼 olsun ama yani cok zayıftım zaten kiloya takılmıyorum sadece bacaklarım cok catladı. Kızımın hareketini iki gün önce kuvvetli bi tekmeyle hissettim ve cok heyecanlandm
Eldgrn poncikmom ay valla ne güzel çok güzel duygular şimdi aynı pozisyonda duruyorum haraketini hissetmek için arada gösteriyor normalde gece tekme atardı artık büyüdükçe işte daha sık hissedicez gibi.