Ozy canım o haftalarda 2-3 gün hissedememek çok ama çok normal çünkü bebiş minik hareketleride minik o hareket ediyor ama sen hissetmiyorsundur.. bebek hareketleri 27. Haftadan itibaren düzene giriyor zaten endişe etme🌸 ama yinede bir acile veya haftaiçi doktoruna gidip kalp atışlarını dinleyebilirsin içinin rahat etmesi açısından