Anne9283 dalinin kokusu yogun oluyor zaten sivida. Hatta yumsaticiya grk bile yok. Ama yogun oldugu icin ben 1 yastan itibaren kullanmaya baslamisdim. 1 yasa kdr granul kullandim dalan roxy nin. 3.ye hamileyim bundada ayni sekilde davranicam memnundum. Bnce granullere gecis yapin ve yumsaticiyi 1 yasa kdrntercih etmeyin. tabi siz bilirsiniz yine 😊