Benim de mide sıkıntım var başından beri. Hazımsızlık, yanma, şişkinlik devam ediyor hala 30 haftalık oldum. Az az sık sık ye demişti doktorum öyle yapıyorum baya fark ediyor. Bazen fazla kaçırdığımda da sade soda çok iyi geliyor. Bir de sakız çiğnemek de beni rahatlatıyor