Merhaba kızlar. Genel de duyduğum şey kabızlık yaşanırsa hamilelik belirtisi olarak geçiyor. Tam tersini yaşayıp hamile olduğunu öğrenen oldu mu acaba aranızda ishal olup hamilelik belirtisi arasında yaşayan oldu mu ilk 1-2 gün önce kabızlık sorunum vardı çok afedersiniz ama şimdi tam tersi ishal oldu merak ettim sormak istedim. 4 ekim de kan vereceğim dayanmak zor ama belki bana umut olursunuz 🌸