Zeynppppp
İnci ve Ece düşünülen iki isimdi bizde :)
Çünkü oğlumun adı Ege. Çevrem çok söyledi Ece olsun diye, istemedim. Pek beğenmiyorum.
Ben de İnci istedim. Hem Egenin İncisi anlamında, hem de adım Sedef, isimlerimiz aynı anlama geliyor, İngilizcesi bile aynı 😅
İnci çok zarif bir isim bence. Şu an duyan herkes çok beğeniyor. Naif, kibar ve bu dönem herkeste olmayan bir isim 🌼