Merhaba geçen yil temmuz da evlendik,nisan ayina kadar bebek düşünmedik korunduk ama
İlac vs kullanmadik.
Nisan ayindan itibaren denedik fakat olmadi
Bende doktora görüneyim dedim bir hafta önce gittim uzman doktora gittim
İlk kez muayne oldum vajinal ultrasonla bakti doktor
Sonrasinda kan alip hormonlar degerler vs
Vajinal ultrason da bakti herhangi bir sorun yok dedi
Kan sonucunda d vitaminim 6 cikti düşük oldugunu söyledi doktor
D vitamini ve folik asit verdi.
3 ay bunlari kullan dedi
Bunlar dışında olmam gereken bir muayne vs varmi acaba😊