1 hafta once aldim bendeki de ayni sekildeydi.kutunun icerisinde karton kismina gelen yerler kararmisti. Goturdum incelemeye alındı magazadaki butun ürünlerin boyle oldugu bunun problem olmadigi soylendi ama istersem para iadesi yapacaklarini soyledilrr. Iade edip baska ebebekten aldım onda bir problem yok.