Feyzaylvc bu bir tercihtir içiniz rahat eder içersiniz rahat etmez benim gibi içmezsiniz. 7 aydır ağzıma sürmedim doğuma kadar da içmeyi düşünmüyorum çünkü bebeğe besin geçişini etkilediğini okumultum. zaten tiroit hastasıyım şeker hastasıyım rahim damarlarında çift çentik bir de bunu üstüne eklmeyemem diye düşünüyorum. günde 2 fincan içen hamileler yok mu var. bu tamamen kişinin kendi tercihi