Adetim 2 gün geçmişti ama önemsemedim her zaman tam zamanında olurum ama normalde 2 gün gecikmeyle bisey olmaz belki olurum diye diye bi gun iyice kötü oldum kasık bel iki boşluğum fena ağrıdı eşim hastaneye götürdü orda anladık hamile olduğumu ama sonuç 8 haftalikken düştü kürtaj oldum ilk gebelikti bide çok üzüldük ama şimdi tekrar istiyoruz bakalım hayırlısı 🤲🏻