pamugunannesii
Şahsen ben lojmanda oturuyorum, soba yakıyorum, evim ve sularım soğuk oluyir, annemin evi bana 5 dakika mesafede, yine kendi evim kendi evim diyorum. Kalemi terketmiyorum 😂 sizin şartlarınız benden çok çok iyidir, evinizde atlatın bence lohusa surecini