Efulii Kizlar dogum zamanı odada sanci cekerken birilerinin olmasi kötü mu iyi mi sizce ? Benim eşim annem ve ablam olacaklar sanci cekerken onlar var diye kasılır mıyım acaba sizler ne dusunuyorsunuz kimler olacak yaninizda 🥰
shinemuu Efulii Valla yanında sezeryan ol sezeryan ol sen yapamazsın dicek biri olmasın yeter. Tecrubeyle sabit. Çünkü o an sağlıklı karar veremiyorsun pek. Destekleyici kişiler olmalı kesinlikle.
Efulii shinemuu onu demezler diye düşünüyorum ama annemden korkuyorm sonucta kendi evladi aci çekiyor üzülür aglarsa bende üzülürüm diye ama o sanciyla dikkatini bile çekmez diyor herkes annenin olmasi güzel olur diyor ama bilemiyorm🙈
shinemuu Efulii Ben covidli doğuma gittim. Annem ve eşim sezeryan olmamı istedi hiç desteklemediler. Bahaneleri ise benim acı çekmeme dayanamamışlar o halde görünce🙄korkmuşlar falan. Sonuç sezeryan oldu
Efulii shinemuu gercekten mi ya ayy kötü olms o zaman . Yine de neyse bebisine kavusmssn onemli olan o canim