istanbulluanne Kızlar 31+1 haftaligiz. 3-4 gündür eskisi kadar hareketlo değil bebis yani saat basi kesin hissediyorum ama böyle dönme hareketi falan gibi az az. Önceden deli gibi tekme atardi falan uygulamada da bu haftadan snra günün %90 ini uyuyarak geçirir diyor ama endise ettim. Normal mi acaba gecen hafta kontrolde gayet iyiydi gitsem mi doktora.
Habis07 istanbulluanne al bendende okdr bende 31 im sabahtan beri ozellkle yok sadece ıkı uc atma hssettm okdr uyuyor larmıs evet ama cok sessizlk var cok snrim bzuluyor
mrymdnr istanbulluanne Bende 31+5 bugün çok az hissettim hareketlerini insan ister istemez tedirgin oluyor
istanbulluanne mrymdnr Bnde 31+5 bu gün Ayniyiz 😊 2 gündür normale döndü sanki benim ya arada oluyor heralde.
Irmakdkm 31 oldum bende ve 3-4 gündür hareketlerinde azalma var doktora gidicem bugün 🙏🏼😞 endişe ettim