Aysnoflz06 Kızlar hamileliginde kızılcık suyu içen var mı internette içilebilir diyor bilemedim yardımcı olur musunuz ?
MadameHappy34 Aysnoflz06 ben kızılcık suyunu enfeksiyon olduğum da içiyordum..🤐kesinlikle içmezdim herkes farklı hamilelik geçiriyor internette cok güvenmeme taraftarıyım
Busel Aysnoflz06 enfeksiyon için çok içtim hamilelik için çokta yararlı bir sıkıntısı yok kendim az şeker ile kaynatıp içtim
nilsmomy Aysnoflz06 ben içiyorum enfeksiyon için ama doktorunuza danışmanızda fayda var internete çok güvenmemek lazım
Asim_Mehmet Aysnoflz06 Ben içmiştim, benim hamilelik sürecindeki genel tavrım, çok abartmamak kaydiyla, hususen bir yasak yoksa herseyden yenilebilmesi yönünde..
Aysnoflz06 Busel faydasını gördünüz mü günde 1 kere yanma oluyor idrarda bende kızılcık suyunu duydum denicem faydası olur mu
Aysegizemdilek Aysnoflz06 evet canım bende kullandım enfeksiyon için ve test sonuçlarım da tamamen geçmişti ilaç kullanmadan faydasını görüdüm 13 haftalık gebeyim bu arada
nilsmomy Aysnoflz06 zaten antibiyotik kullanmıştım mecburen sonra kızılcık suyunu kaynatıp içmeye başladım şükürler olsun şikayetim yok şuanlık 🙏🏻 Artık yeniden enfeksiyonu önlediğinden mi yoksa antibiyotik etkisinden mi bilmiyorum ama ben çok sık enfeksiyon geçiririm normalde şuanlık iyiyim
Minikbebegim1999 Aysnoflz06 evet canim ben içiyorum hamileliğimin basindan beri her gun 2 bardak içiyorum doktorum önerdi ozelikle ıdrar enfeksiyonu olduğum için iciyorum ve şekersiz içiyorum
Aysegizemdilek Aysnoflz06 ben kullandım canım hiçbir sorun yaşamadım hatta enfeksiyon vardı iyi geldi antibiyotik kullanmama bile gerek kalmadı abartmadan tabi ben günde 1 bardak içiyordum