Kubrabsyg45 17.hafta giriyorum 4 ay bitmiş 5 aylık oldun diyorlar ama bence değilim 🤦 soranlara 4 aylığım diyorum. Kafam karıştı herkes karışık bişey diyor. Şimdi kaç aylık oluyorum ve sorana ne demem gerek 😀🤷
Medinedogru03 Kubrabsyg45 valla Bn 18 haftaligim 4 buçuk diyom bende anlamiyom yaa , şu ay seyleri kafami karistiyo benimde 🤣🤣 yada 17 haftaliksan 17 haftaligim de geç ay la falan ugrasmiyak bence 🤣🤣🤣
Aycicegim6442 Kubrabsyg45 bak canım burdan kafan karismasin 4 ayliksin biten ay soyleniyor aslinda cocukda 10. Ayin icinde doguyor 9 ay 10 gunluk denio ya ondan yas gibi düşun bebekler 1 yasini doldurunca 1 yasinda deniyor mesela o hesap