Ssudde Kizlar bugun randevum vardi 31 haftligim bebegin kilosuna 1865 dedi azmi iyimi? 12 gun once 1730 ddu bana bu sure icinde az almis gibi geldi.
yayannesi Ssudde Gayet iyi bence benimde 31+1 de 1750 gr dı doktor gayet iyi dedi cetvel gibi bişi gösterdi ekranda tam ortasındaydı ne geride ne ilerde tam olması gerektiği gibi dedi. Sizin boy kaç cm ölçüldü ?