Alparslannannesi benim de kromozom analizimde 46,XX,9qh+ bu şekilde çıktı 3 kimyasal,1 boş gebelik olmak üzere toplam 4 gebelik yaşadım.Eşimde de sperm dna hasarı çıktı doktorlar da kesin bisey demiyor şu an ben de ne yapacağımı bilmiyorum adet gününü bekliyorum 4 ekim.Eger gebelik olmazda tüp bebeg3 başlamayı düşünüyoruz