Derya0-7 eylulasd1_ çok normal canım. Benim 6 da gitti üstüne mide bulantısıyla. 9+1 oldum hala devam.
Masalhayalmira eylulasd1_ normal tabiki de şuan ikinci gebeliğin 5+4 üm ama çok iştahım açık ilk bebeğim dede öyleydi 😓♥️