Hamiss5 Derya341986 26+2 yim bende akintim artmadı da lekelenmem oldu bende onun içinde normal dedi doktor bu haftalarda
YagizAsyaMom Derya341986 bende de arttı şüphe ettik hatta enfeksiyon nu var diye ama yokmuş çok şükür. Sebebini genişleyen rahim e bağladı doktor çünkü akıntının şeklide bir garipti bembeyaz krem gibi bişey sonra düzeldi şimdi sadece şeffaf geliyor
Necla06 Derya341986 benimde öyle hamile olmadan önce adet zamanım yaklaştıkça artardı şimdi de o günlerdeyim ondan mi oldu acaba dedim ama renginde kokusunda bi değişiklik yok.
Derya341986 Asilinannesi valla cnm korkuyo insan herşeyden sürekli erken doğum okuyoruz burda iki gündürde önceki günlere göre daha az hareket ediyo hareket ediyo ama normalde hiç durmuyodu
deletedmom734 Derya341986 malesef bende burda yazılanları okuya okuya erken doğumdan korkar oldum paranoyaklık yapıyorum bazen ama akıntıları dert etme canım hiç olmamasından iyi renksiz ve kokusuz olmadığı sürece
Asilinannesi Derya341986 İnan bendede öyle oldu daha azaldı haraketleri ama ara ara normal bi durum üzme kendini
Derya341986 YagizAsyaMom valla bende enfeksiyon var ama üreme çıkmadığı için ilaç vermedi doktor ama onun dışında evet renksiz akıntı da var kuruyunca kireç gibi beyaz olan akıntı da var
Derya341986 Asilinannesi maşallah cnm 30 lardan sonrasını görmeyi de nasip etsin rabbim 6 gün var aramızda