Lalelal Ben sebamedin tüm ürünlerini almıştım çok da memnun kaldım sadece sabunu hiç köpürmüyordu nedense 😃
melektb [bilinmeyen] Iceriginde alkol vs. zararlı maddeler oldugunu ogrendim. Ben de bebegime sebamed sampuan almistim oneriler dogrultusunda ama vazgectim. Bence arastirin once sonra alın. Minicik bebeğime alkol iceren birsey kullanmak istemiyorum ben karar sizin 😊
melektb [bilinmeyen] muhendisinoglu diye instagram da bir sayfa var ben icerik arastirmasini orda okumustum oraya bakabilirsiniz :)