Birannecik1301 şöyle söyleyeyim benim ilk gebeliğim ikili testimi yaptırdım Allah’a şükürler olsun testin tertemiz çıktı hiçbir sorun yoktu doktorun kendisi üçlü test de yapalım dedi üçlü testimi de yaptırdım üçlü testten de temiz çıktı önümüzdeki hafta inşallah detaylı ultrasona gireceğim 🥰