dün hastaneye kontrole götürdük doktor başının zorlanmya bağlı kan topladığını sarılığın fazla olduğunu söyleyip yatış verdi mavi ışığa kattilar bu sabah taburcu oldu. 2 Saad nerdeyse oldu uynmiyor zorla uyandırmaya çalışıyorum uyanmiyor ne yapsam olmuyor kafayı yiyecem artık 😭