Kızlar 35 gün oldu doğum yapalı vajinam çok ağrıyor özellikle tuvaletim yaparken ıkinirken dogumdaki gibi yani bide kan değil akıntı var normal mi dr hersey normal sonuçta dogum yaptın diyor ama sizler ne zaman atlatyiniz ne zaman bitti tamamen bu süreç dikislerim de tamamen dökülmedi