Ben 14 de falan hissediyordum sanki böyle minik minik dokunuyordu arada şimdi hicbisey yok tatlı yiyorum belki hissederim diye ama yok .bugün tam 16 haftalık olucaz benim prensesimi ne zaman hissedicem ilk gebeligimde bile 16 olmadan hissetmiştim elimin altında kayıyordu .sizler tam anlamıyla ne zaman hissettiniz kızlar merak ediyorumm