Melike_1995 kaçıncı haftadasın canım benim de 28 e kadar baş geliştiler ama 28 de gittiğimde birisi dönmüş dedi doktorum ben de normal istiyorum ama şu an 29 haftaligim sonradan yine ikisi de bas geliş olur mu bilmiyorum ilk kızımı normal doğurdum çok şükür ama bunlarda tabi ki zod olacak ama sonrası için normal istiyorum yani 3 tane çocuğum olmuş olacak Allhin izniyle e durmadan yanında birisi olamaz ki ben de istemem yani e birini emzircen birini alcan sezeryanla zor olur diye sırf bu sebeble o bi günlük iki günlük sancıya dayanmamiz lazım diye düşünüyorum tabi ki sağlıksal bi sorun olmadıkça normali en guzel i değil mi zaten