busraninprofili Merhaba, Son adet tarihime gore 8+1 olmasi gerekirken bebegim ultrasonda 6+5 cikti :( 10 gun gec dollenme dedi doktor. Nasil olabilir ki ben ovulasyon testi kullandim hep. Kafam karisti :( Bu arada keseden cinsiyet tahmini yapabilen varsa yorumlarinizi esirgemeyin lutfen 🥰 https://mutluresim.com/images/2022/10/01/67J0F.jpg
myangelson busraninprofili bu öteki konu hakkında bilgim yok ama kese için genelde kızların böyle oluyor sanırım benim oğlumda fasülye gibiydi aynı kesesi tabi ne kadar doğru bilemem
Simralya myangelson  Benimki de fasulye gibi ama sizinde mi tam olarak böyleydi
Ebru_hasan myangelson ya bende buna takıldım aslında bu haftalarda benim de bu keseye göre küçüktü bana büyük geldi kesesi 🙄
myangelson Ebru_hasan bilmiyorum ki kese büyüklüğü ile bı ilgisi oluyor mu çünkü benim kesen çok uzundu bebek de sağ tarafimdaydi kesede de öyle en sağda duruyordu hep oraya dayanıyordu her muayenede ama bebek küçücük duruyordu uzun kesenin içinde