_Hill_ aaa aynı gidiyoruz o zaman benimde 3 ekim normalde adet günüm ama bende hiç bir belirti yok ne adet olurkendi belirtilerim nede bi agrı sızı tüp bebek canım benim inşallah inşallah rabbim hayırlısıyla kucağınıza da almamızı nasip etsin inşallah 😊